اسرار دفینه

فروش فلزیاب، فروش طلایاب، گنج یاب تصویری

اسرار دفینه

فروش فلزیاب، فروش طلایاب، گنج یاب تصویری

توصیه


بیشتر مردم مخصوصا آنهایی به دنبال گنج و اشیاء به جا مانده از دوران باستان می باشند ندانسته تیشه به ریشه تاریخ و تمدن پدران ما می زنند و میراث به جا مانده گذشته گان را از بین می برند بنده بر آن شدم به مرور به نشانها و علائم و تصاویر روی سنگ ها پرداخته تا شاید کمکی باشد هم برای جویندگان گنج و هم جلوگیری شود از تخریب آثار باستانی .
واقعیت من خیلی جاها مشاهده کردم جوانان برای رسیدن به نان نوایی هر روز خود را به کوه کمر می زنند و به دنبال گنج می گردند و در این کار هر نشان نماد و علامتی را که پیدا می کنند شروع به تخریب آن می کنند مثل علامت مار را روی سنگ مشاهده می کنند بدون هیچ تفکری شروع به تخریب سنگ می کنند غافل از آن که داخل سنگ هیچگاه گنجی قرار داده نمی شود .و آن علامت مار نشانی برای جای دیگری است اگر واقعا کسی به دنبال گنج هست اول از همه باید علائم شناس خوبی باشد. و این افراد هم تاریخ کهن را از  بین می برند و هم وقت وسرمایه جوانی و دست رنج کار خود را و بعد از  یک مدت دست از  پا درازتر بیخیال می شود . بنابرین من اکیدا توصیه می کنم  به هر نشان و نماد در  هر کجا که یافتید به عنوان یک سرمایه وثروت ملی نگاه کنند چون آن تاریخ وهویت آن منطقه است که باید حفظ شود . بنده همان طور که عرض کردم خواهم کوشید در این خصوص راهنمایی های بکنم به مرور باشد که مورد توجه قرار گیرد .و تخریبات در آن کم شود .


کانال اسرار دفینه
https://t.me/joinchat/AAAAAEND6E58Gj2jmgdyWQ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد